Продавець ТОВ "НАГОРА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
813 відгуків
promo_banner

Зараз в нашій компанії не робочі години. Зверніться по тел: 050 372-12-07, або зробіть запит в робочі години. Дякуємо за розуміння!

+380 (50) 372-12-07
+380 (67) 636-12-61
Кошик

Подумай Колір. Подумайте Standox. Розвиток кольору.

Подумай Колір. Подумайте Standox. Розвиток кольору.

Коли справа доходить до покупки нової моделі, водії все більше уваги приділяють кольором. Колір часто являє собою щось більше, ніж простий чорний або білий, а, швидше вираз їх особистості та способу життя.

Ось чому кольоровим дизайнерам, таким як Elke Dirks від міжнародного виробника фарб Axalta Coating Systems, необхідно визначити завтрашні колірні тренди сьогодні. Те, чи буде насправді отриманий колір, залежить від того, чи зможуть автомайстерні належним чином відновити роботу фарбування в майбутньому - саме в цьому і полягає обробний бренд Axalta Standox.

Один із найпопулярніших кольорів на автомобілях - принаймні, в Європі - сірий. «Сірий колір тепер можна побачити на 22 відсотки всіх нових автомобілів», - говорить Елке Діркс, дизайнер за кольором Axalta для автомобільної галузі.


«Що приводить цей колір до вершини рейтингу популярності». Це майже парадоксально: хоча в повсякденній мові сірий часто асоціюється з такими рисами, як стриманість, нудність або нудність, він виражає щось зовсім інше на автомобілях. «Тут сірий означає практичність і професіоналізм, а також стиль і елегантність. Можна також сказати, що люди, які водять сірі автомобілі, роблять заяву: їм не потрібні яскраві кольори, щоб привернути до себе увагу ».

Незважаючи на позитивний імідж, всього кілька років тому сірий далеко відстав від своїх «ахроматичних конкурентів», білого і чорного. Ситуація змінилася: згідно з доповіддю Axalta Color Popularity, сірий колір зайняв друге місце в Європі після білого, вперше в 2018 році.

Однією з причин цього збільшення є те, що діапазон сірого кольору може бути отриманий з набагато більшими нюансами, ніж у минулому. Завдяки новим пігментів, ефектів і технологій нанесення покриття колір, який раніше був досить непомітним, тепер виглядає досить стильно. Це скорочує прекрасну фігуру, особливо на розкішних транспортних засобах.

Перефарбування як важливий критерій

Харальд Клекнер, керівник з навчання Standox в регіоні EMEA

У виробництві важливо подумати ще на один крок: «Ми повинні гарантувати, що випадкове пошкодження лакофарбового покриття може бути виправлено пізніше в майстернях. З цієї причини повторне покриття є важливим критерієм для автомобільної промисловості при впровадженні нового кольору », - говорить Харальд Клекнер, керівник з навчання Standox EMEA. «Таким чином, не тільки фарба OEM враховується виробниками автомобілів при розробці фарб, але і потенційна повторна обробка. Наші тісні зв'язки з оновлюючим брендом Standox дають нам велику перевагу в цьому відношенні ».

Така тісна інтеграція в процесі розробки не завжди має місце в галузі. «Не всі марки фарби OEM також залучені в сектор оздоблювальних робіт. І не кожен виробник лакофарбових матеріалів асоціюється з маркою ОЕМ-фарби », - говорить Клекнер. «Це, звичайно, значно полегшує нам відповідність OEM і компонентів для ремонту».

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner