Продавець ТОВ "НАГОРА" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
669 відгуків
promo_banner

Зараз в нашій компанії не робочі години. Зверніться по тел: 050 372-12-07, або зробіть запит в робочі години. Дякуємо за розуміння!

+380 (50) 372-12-07
+380 (67) 636-12-61
Кошик
ТОВ «НАГОРА» - Фарбуй Якісно

Найшвидші автомобілі світу отримують свою красу на півдні Швеції.

Найшвидші автомобілі світу отримують свою красу на півдні Швеції.

Мало хто знає, що Моз Фрейер і його сімейна компанія Moses Bil & Lack фарбують автомобілі для Koenigsegg Automotive в маленькому селі Sätaröd, до південно-заходу від Кристианстада на півдні Швеції. Процес фарбування для Koenigsegg може зайняти до 1200 годин і вимагає ретельного підходу, при якому вибір продукту має вирішальне значення. Щоб забезпечити безперебійну надійність і якість, Freyer протягом останніх 30 років спиралася на фірмовий бренд Standox з Вупперталя.

«Я пофарбував свій перший автомобіль в 1977 році і працював художником-маляром в 1980-х роках, але я повністю самоучка», - говорить Фрейер. В даний час його компанія має 5 000 м2, близько 50 співробітників і клієнтів, які керують самими ексклюзивними автомобільними брендами у світі. «Якщо ви любите автомобілі, вам сподобається моя майстерня, але в першу чергу ми - сімейний бізнес», - продовжує Фрейер, чия дружина Биргита, син Бьорн і донька Ліна мають ключові ролі в компанії.

Світ за межами звичайного

Вже більше шести років Moses Bil & Lack є надійним постачальником Koenigsegg, виробника найшвидших автомобілів у світі. У Koenigsegg працює власна майстерня, працює на повну потужність на своєму виробничому об'єкті в Ängelholm. Moses Bil & Lack забезпечують важливу послугу для Koenigsegg, надаючи зовнішні послуги по фарбуванню тим же ультра-високим стандартам. До чотирьох таких суперкарів забарвлюються за один раз, і майстерня вклала в абсолютно окрему лінію виключно для Koeniggsegg. Freyer тісно співпрацює зі своїми співробітниками і використовує навчальні курси, що доступні в Академії Refinish Axalta в Гетеборзі. «Робота на цих автомобілях вимагає справжньої майстерності, яке не можна порівняти з яким-небудь іншим процесом. У вас повинен бути інтуїтивний інстинкт і пріоритет якості, перш за все, - пояснює Фрейер.

Кожен автомобіль унікальний

Перед тим, як розкішний автомобіль Koenigsegg, з вуглецевого волокна від Ängelholm, прибуває в Moses Bil & Lack, Ліна тісно співпрацює з арт-директором Koenigsegg Лізою Йоханссон, щоб встановити точний колір у відповідності з технічними умовами, які клієнт погодив з Koenigsegg. «Ми можемо попросити порівняти колір з існуючим об'єктом - раніше клієнти просили зіставити такі речі, як лак для нігтів або навіть колір китайської гірської формації, де вони виросли. Клієнти Koenigsegg можуть бути дуже прив'язані до процесу специфікації і глибоко піклуватися про деталі, тому пошук правильного відтінку має вирішальне значення », - говорить Фрейер. «Запити на 24-каратне золото або платинові стружки в суміші фарби не є незвичайними». Щоб полегшити цей кропіткий процес, Lina покладається на 8 000 кольорів, доступних в Color Box Standox, і постійно підтримує зв'язок з Koeingsegg, щоб переконатися, що колір відповідає очікуванням клієнта.

Коли деталі автомобіля прибувають в Moses Bil & Lack, будь епоксидна смола, що залишилася від виробництва компонентів з вуглецевого волокна, ретельно і акуратно видаляється з поверхні, щоб уникнути жовтого фарбування подальшого кольору, який може виникати з плином часу. Як тільки поверхня повністю очищена, кілька шарів Standocryl VOC-Xtra Clearcoat наносяться безпосередньо на вуглецеве волокно і випікаються між кожним шаром. Потім базове покриття Standoblue застосовується для досягнення кінцевого кольору. «Кожен рух має виконуватися з максимальною точністю і чутливістю», - продовжує Фрейер. Після того, як базове покриття висохне, переробники досліджують кожен квадратний сантиметр обробки лакофарбового покриття до того, як будуть наноситися остаточні покриття Standocryl VOC-Xtra Clearcoat, щоб надати автомобілям їх чудовий блиск. Потім деталі автомобіля ретельно шліфуються і поліруються. Весь процес обробки фарби може зайняти до 1200 годин, а готові деталі автомобіля не будуть повернуті в Koenigsegg, поки колір не стане на 100 відсотків точним.

Якість перш за все

Freyer пред'являє високі вимоги до продуктів, які він використовує. «Standox - єдина торгова марка для досягнення тієї якості, яку я хочу. Він має один з найшвидших програм на ринку, а також неймовірну простоту використання і довговічність», - пояснює Фрейер. «Всі продукти не мають аналогів, від початку до кінця, а в Moses Bil & Lack ми прагнемо до тим же цілям: перевершити очікування клієнтів. Ось чому я покладався на Standox протягом 30 років».

Енн-Шарлотта Кардестиг, менеджер з продажу в країнах Standox Sweden, додає: «Ми дуже пишаємося і радіємо, що наші продукти так успішно використовуються на суперкарах Koenigsegg. Трудова етика, професіоналізм і цілеспрямованість компанії Mose роблять його високо цінованою і цінних клієнтом в Standox ».

Koenigsegg збирає забарвлені деталі автомобіля і доставляє готовий автомобіль своїм клієнтам.

Один з суперкарів Koeniggsegg побив п'ять рекордів як найшвидший в світі серійний автомобіль восени 2017 року. Freyer робить висновок: «Це вражає, щоб бути відповідальним за картину світового рекордсмена. Весь процес здається твором мистецтва ».

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner